مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-28سياسي

ارزش های دفاع مقدس در قالب هنر به نسل های آینده منتقل شود


مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید، با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس باید در قالب هنر به نسل های امروز و فردا منتقل شود، خاطرنشان کرد: همانگونه که هنر در نسل گذشته اثرگذار بود، - ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید، با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس باید در قالب هنر به نسل های امروز و فردا منتقل شود، خاطرنشان کرد: همانگونه که هنر در نسل گذشته اثرگذار بود، امروز نیز می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

اسکندر یارنسب در همایش نکوداشت شهدای هنرمند گیلان، با بیان اینکه شهدا جان خودشان را نثار راه آرمان ها و ارزش های والای الهی کردند، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید از زوایای مختلف به تجزیه و تحلیل دستاوردهای دفاع مقدس بپرداریم، افزود: در طول 40 سال گذشته درباره دفاع مقدس بسیار گفته و نوشته شده و گفته و نوشته می شود، اما بررسی دفاع مقدس از زاویه هنر و تبلیغات نیاز امروز جامعه است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفاع مقدس را یک قله رفیع و دست نیافتنی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: هنر و تبلیغات دوران دفاع مقدس نیز جزو درخشان ترین دستاوردها فرهنگی انقلاب است و آثار بی نظیر هنری در این هشت سال خلق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دفاع مقدس در قالب هنر به نسل های آینده منتقل شود

ارزش های دفاع مقدس در قالب هنر به نسل های آینده منتقل شود